Senand Dedah Aurat? Emma Maembong Dikec4m Apabila Tampil Bersinglet Di Luar Rumah Bila Tak Berhij4b

Siapa yang tidak mengenali pelakon cantik berd4rah kacukan, Emma Maembong. Mempunyai seorang an4k, Syariq Gabriel, 1, hasil perkahwinannya bersama suaminya, Muhammad Shazli Azhar.

Emma sekali lagi mencuri perhatian ramai melalui muatan sekeping gambar bersama ank lelakinya Syariq Gabriel di laman sosial instagramnya baru-baru ini.

Memuat naik sekeping gambar membawa anak bujangnya itu berjalan menaiki stroller, namun apa yang menjadi perhatian netizen adalah pakaian yang dikenakan oleh Emma Maembong apabila kelihatan hanya bers1nglet dan berseluar legging.

Umum mengetahui kalau sebelum ini Emma Maembong pernah berhij4b dan memutuskan untuk tidak lagi berhij4b setelah 5 tahun.

Menjengah ke ruangan komen, mengeluarkan pendapat masing-masing terhadap pemakaian Emma Maembong.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: motifviral / Instagram emma_maembongofficial

Tedahulu Emma, suami dapat anak lelaki

KUALA LUMPUR: Selepas lebih seminggu melahirkan anak sulung, pelakon Emma Maembong hari ini berkongsi berita gembira kehadiran pelengkap kebahagiaan rumah tangganya bersama suami, Muhammad Shazli Azhar.”

Emma dan suami membuka akaun IG di bawah nama @eslovestory untuk berkongsi perjalanan kelahiran anak mereka. Foto IG Emma Maembong
Emma dan suami membuka akaun IG di bawah nama @eslovestory untuk berkongsi perjalanan kelahiran anak mereka. Foto IG Emma Maembong

KUALA LUMPUR: Selepas lebih seminggu melahirkan anak sulung, pelakon Emma Maembong hari ini berkongsi berita gembira kehadiran pelengkap kebahagiaan rumah tangganya bersama suami, Muhammad Shazli Azhar.

Melalui entri Instagram (IG), Muhammad Shazli berkongsi rakaman video pendek memaparkan foto dirinya, Emma dan putera tersayang.

Emma atau nama sebenar, Fatimah Rohani Ismail memberitahu, dia melahirkan bayi sulungnya itu pada jam 2.38 pagi, 8 November lalu.

“Selama ini hanya melihat kenikmatan menjadi ibu daripada orang lain, tapi sekarang, saya pula melaluinya.

“Ia sangat indah…. Rasa tak hendak berenggang dengan anak. Kalau boleh, mahu selalu berada dengannya.

Emma dan suami berkongsi berita gembira kelahiran anak sulung melalui entri di IG. Foto IG Emma Maembong
Emma dan suami berkongsi berita gembira kelahiran anak sulung melalui entri di IG. Foto IG Emma Maembong

“Suami juga teruja, maklumlah anak sulung kami,” katanya kepada BH Online.

Berkongsi proses kelahiran sangat mudah, Emma, bagaimanapun merahsiakan nama putera tersayang.

“Nanti suami akan akan kongsi nama anak,” katanya.

Baru-baru ini, Emma dan suami membuka akaun IG di bawah nama @eslovestory untuk berkongsi perjalanan kelahiran anak mereka.

Sumber : BH

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: