Remaja Ini Rembat Member Sendiri Sebab Rebut Abang Angkat

Masalah dalam kalangan remaja ketika ini biasanya mudah terseb4r menerusi media sosial. Pelbagai kesiIapan yang dilakukan oleh mereka menjadi bahan bualan net1zen kerana dir4kam dan dimuat naik ke media sosial untuk meraih viewers.

TuIar ‘rembat’ member

Menerusi satu perk0ngsian yang tular di Twitter milik seorang pengguna dikenali sebagai @4shrf, dia telah memuat naik r4kaman video sekumpulan remaja perempuan berg4duh di satu kawasan perumahan.

Sempat buat live katanya

Menurut @4shrf, remaja tersebut juga turut membuat live di media sosial masing-masing ketika ‘proses’ memb4ntai seorang remaja lain dilakukan.

Hal tersebut menjadi tuIar apabila ada yang meninggalkan k0men dan membuat r4kaman skrin di telefon bimbit masing-masing.

Rep0rt polis dah dibuat

Difahamkan, m4ngsa yang dibeIasah telah membuat lap0ran polis dan pengguna Twitter itu juga telah menyertakan sekali saIinan tersebut.

Menerusi ‘rep0rt’ polis berkenaan, kes perg4duhan did4kwa atas aIasan berebvt abang angkat.

.

.

M4ngsa alami keced3raan

Dalam thread yang dibuat di Twitter itu juga, didapati m4ngsa mengalami sedikit keced3raan dan telah dibawa ke unit kecem4san untuk mendapatkan r4watan.

Bukan sebab j4ntan lah bang!

Selepas video tersebut tuIar, seorang remaja yang dipercayai menjadi ‘ketua’ dalam memb4ntai remaja lain itu telah tampil menjelaskan keadaan.

Menurutnya, kejadian tersebut berpvnca daripada f1tnah-menf1tnah dan bukan sebab ‘j4ntan’ seperti yang did4kwa. Namun begitu dia meng4ku memukul remaja itu kerana berasa m4rah.

Katanya sebab f1tnah-menf1tnah

Ni ha dia yang baju kuning tu…

Dah sedap pvkul nak settle cep4t2 pvlak

Sehvbungan dengan perk0ngsian tersebut, rata-rata wrganet telah men1nggalkan k0men diruangan Twitter @4shrf dengan pelbagai maklum baIas.

Ramai yang mengec4m t1ndakan gadis berbaju kuning itu yang berIagak seperti ta1ko dengan memvkul rakan sebaya sesuka hati dan menasihati mereka semua supaya tidak melakukan hal-hal kurang b1jak itu lagi di kemudian hari.

Dah kenapa berebvt j4ntan

Gadvh macam bini lawan perempuan simpanan

Teng0k selipar dah tahu perangai remp1t

Sumber: Twitter @4shrf

 

Sumber: Nuha Kefli (OMM), Twitter @4shrf

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: