Fri. Dec 3rd, 2021

Meskipun sudah banyak iklan serta kempen kesedaran diadakan, namun masih ramai pengguna jalan raya yang berde il enggan memakai topi keledar ketika di jalan raya walhal ia untuk keselamatan diri juga. Apabila ditahan pihak polis, ada juga yang sering memberi alasan cuma membawa motor untuk ke kawasan berdekatan.

Sempat rakam penunggang motor tak pakai helmet…Kebetulan di lampu isyarat

Menerusi satu perkongsian di TikTok, seorang pemuda bernama Hafiszan Ismail sempat merakam aksi seorang penunggang motosikal yang tidak memakai helmet di sebuah kawasan lampu isyarat. Ketika itu, gadis yang bertudung hitam tersebut dilihat seperti sedang berborak dengan seorang pemandu lori di sebelahnya.

Tiba-tiba kereta peronda polis ‘pancung’ dari depan…On the spot kena soal

Namun sebaik sahaja lampu bertukar hijau, tiba-tiba ada sebuah kereta peronda dan juga motosikal polis langsung ‘pancung’ di hadapannya. Ternyata nasibnya kurang baik apabila pihak berkuasa tersebut segera menyoal siasat betul-betul di simpang sama.

Temu duga yang tak diduga…Tapi dia steady time polis tu panggil, kalau aku dah menggeletar

Link Video : Hafiszan Ismail

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut sama terkejut dengan perkongsian tersebut. Selain tidak menyangka pihak polis akan terus tahan on the spot, ramai juga yang memberi nasihat untuk menjadikan kejadian tersebut sebagai satu iktibar kepada semua.

Sumber: TikTok Hafiszan Ismail

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

By admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *