Pak Guard Ini Kena Lemppang Sampai Pengsan Gara-Gara Tegur Pelanggan Yang Degil Tak Mau Scan Suhu

Scan suhu badan dan aplikasi MySejahtera sebelum memasuki mana-mana premis adalah norma baru yang perlu dipatuhi semua orang. Malngnya selepas 2 tahun bergelut dengan wabak COVID-19 pun, masih ada individu mementingkan diri dengan anggapan benda tersebut adalah leceh. Lebih teruk lagi apabila mereka tidak boleh mematuhi arahan staf yang sedang menjalankan tugas.

Pak cik ni jaga pintu masuk…Dia suruh scan suhu tapi pelanggan tu taknak

Persis video yang sudah tular di TikTok sejak 2 hari lalu ini, pintu masuk sebuah pasaraya terkemuka menjadi kecoh kerana dikatakan pengawal keselamatan berte kak dengan seorang pelanggan. Semuanya bermula apabila individu terbabit dikatakan naik be rang selepas dite.gur untuk memeriksa suhu badannya terlebih dahulu sebelum masuk membeli barang.

Lepas 15 saat bertekak, Pak Guard ditam par hingga peng san selama 1 minit

Beberapa saat kemudian, Pak Guard berkenaan jatuh peng san selama lebih kurang seminit apabila dengan tak semena-mena ditam par oleh customer bia dap tersebut. Difahamkan, pemilik kenderaan mewah itu terus melarikan diri namun mujur sahaja si empunya video sempat mengambil nombor plat untuk tindakan lanjut.

Report polis…Nak tampar tu apa hal? Ikut jela SOP

Kejadian ini cukup membuatkan netizen merasa terkilan. Apalagi melihat keadaan pak cik tersebut yang terpinga-pinga untuk bangun selepas rebah ke lantai pintu masuk sekali gus berharap pihak berkuasa dapat membuat siasatan lanjut.

Link Video : ashpopo

Sumber : TikTok ashpopo

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *