Fri. Dec 3rd, 2021

Pendidikan s.eks bukanlah perkara yang asing lagi buat kanak-kanak. Meskipun beberapa pihak beranggapan kanak-kanak tidak patut didedahkan dengan perkara ini, sebenarnya pendidikan s.eks amat penting agar kejadian yang tidak diinginii dapat dielakkan.

Penyanyi Indonesia, Yuni Shara mempunyai caranya yang tersendiri dalam mengajar berkenaan pendidikan s.eks. Dalam satu wawancara, Yuni mendedahkan dia menemani anak-anaknya menonton video p.ornografi sebagai satu bentuk pendidikan s.eks.

Yuni yang juga kakak kepada penyanyi Krisdayanti mendedahkan, dia tidak mahu menjadi ibu yang kolot dan mahu berfikiran terbuka tentang isu ini.

“Anak-anakku kebetulan anak-anak yang terbuka. Nggak mungkinlah ya anak-anak kita nggak nonton film porno, mau yang jenis anime atau jenis apapun segala macem, akan ada” ujar Yuni Shara.

Yuni turut mendedahkan kebiasannya dia akan bertanyakan soalan kepada anaknya, Cavin Obrient Salomo Siahaan dan Cello Obient Siahaan adakah mereka suka akan video yang sedang ditonton. Namun, anak-anaknya kadang-kala berasa tidak selesa dengan soalan yang diaju.

“Jadi mendingan dari pada gini-gini mending kita jadi temen aja, ‘gimana nonton kayak gini, asik ya?’, ‘bunda jangan gini-gini’, ‘aduh biasa aja bro’, aku gitu,” ungkap Yuni Shara.

Tambah Yuni, pendidikan s.eks amat penting buat anaknya yang sedang meningkat dewasa. Dia turut meluahkan rasa risau kerana tidak dapat mengawasi atau menjaga anak-anakya pada setiap masa.

Apa pendapat anda tentang cara yang digunakan oleh Yuni Shara ini?

Kredit: Detik

Sumber: Lobakmerah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

By admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *