Selepas Ada Kritikan Ke Atas DG Hisham Tangani Covid, Sekali Azza Masuk Tembk Ayat Padu

Pelakon dan penyanyi, Azza Elite mengakui berasa agak kecewa dengan sikap segelintir pihak yang secara terbuka mengkritik cara Ketua Pengarah Kesihatan, Tan Sri Dr Noor Hisham Abdullah dalam menangani pandemik Covid-19 yang semakin meruncing di negara ketika ini.

Jelas Azza, semua pihak tidak seharusnya melupakan jasa dan keringat yang telah pun dicurahkan oleh Tan Sri Hisham memandangkan beliau merupakan antara individu yang telah pun bertungkus lumus memerangi wabak ini sejak daripada awal lagi.

“Tan Sri Hisham berhempas pulas siang malam pagi petang buat kerja. Bro kita semua nampak bro. Kita semua nampak siapa buat kerja siapa yang tak. Tan Sri Noor Hisham and frontliners they try their very best to save everybody.

“Kau tak nampak ke ape. Ish awak ni lah, jangan buat statement aneh-aneh sangat wak. Such a looser! Lol 3 kali.
You better shut your mouth!,” tulisnya.

Link IG : azzaelite

Kenyataan tersebut dikongsikan oleh pelakon drama, Perempuan Tanpa Dosa itu memerusi sebuah hantaran di laman Instagram.

Dalam pada itu, Azza turut mengigatkan sokongan rakyat Malaysia terhadap kepimpinan beliau tidak akan pernah terpadam sampai bila-bila.

“Minta maaflah sebab kadang-kadang orang macam ni kita kena bagi tahu sebab dia pun tulis kat Twitter kan so kita pun ada hak pertahan kan apa yang kita nampak.

“Kebenaran yang kita nmpk jelas
#fightforfrontliners . 1 Malaysia I ulang 1 Malaysia dengan tan Sri @dghisham,” ujarnya lagi.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut menyatakan pandangan yang sama selain turut mendoakan semoga keadaan negara dapat kembali pulih seperti sedia kala.

“Peliklah pandai bercakap je. Semua frontliner dah penatlah sampai kesihatan sendiri pun terabai. Doa yang baik-baik untuk semua.

“Astagfirullahaladzim. Dr Noor Hisyam dan team frontliners dah buat yang terbaik kot. Geram pulak kita dibuatnya.

“Saje lah tu nak buat orang tak suka DG. Tapi too bad. Takda siapa side dia.

“Bagi idea cara untuk mengatasi masalah besar dunia iaitu COVID-19. Jangan pandai condemn je macam tong kosong. Saya salute Tan Sri Noor Hisyam,” antara reaksi-reaksi netizen di laman Instagram.

Sumber: Instagram Azza Elite

Terdahulu Bekas Pembantu Azmin Minta Dr Noor Hisham Letak Jawatan