Anak Perempuan Fizo Omar Curi Perhatian Netizen Lepas Tunjuk Gelagatnya Depan Cermin

Fizo Omar , 34, atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar nama yang tidak asing lagi dalam dunia lakonan.

Fizo yang kini banyak ruangkan masa buat anak sulungnya Maryam atau lebih popular dipanggil Cik Yam.

Memandangkan dunia kita mengalami masalah penyaklt berjangklt ,semua tidak dapat keluar kemana-mana.Begitu juga dengan Cik Yam kita ini,bila sudah siap cantik-cantik beliau hanya berposing di depan cermin sahaja,

Bila dah siapkan Cik Yam tapi tak dapat keluar sebab lockdown. Maka feeling feeling lah anak daddy depan cermin..

Yang part last to sape paham Cik Yam nyanyi lagu apa

VIDEO:
Link Video : fizoomar

Menerusi ruangan komen, ramai memuji cik yam dengan gelagat comelnya.

Anak perempuan gitu Ia. Tu belum bab make up Iagi

amboi cik yam,fefeling Iebih noh

Maryam ni cantik betul… Pastu keletah… seronok tengok dia… tak jemu

Sama2 melayan kasih sayang dua branak ni Suka sangat tengok

“Anak perempuan pertama selalunya akan bnyk memiliki wajah ayahnya dan berperangai mcam ayahnya , org kata”

Sebelum ini

Fizo Omar nak kahwin lain? Silakan… tapi Mawar ada pesanan – “Siapa pun bakal ibu baru Maryam, jangan panggil mummy atau mama”

PERKONGSIAN pertanyaan netizen di Instastory bekas isteri kepada pelakon Fizo Omar iaitu usahawan Mawar Abdul Karim menarik perhatian.

Menerusi ruangan Ask Me Question di Instastory Mawar menerima pertanyaan daripada netizen yang ingin mengetahui perasaannya sekiranya bekas suami berkahwin buat kali kedua.

“Cikyam (Maryam) marah daddy dia kahwin lain. Kak Mawar pula?” tanya individu tersebut.

Mawar berkongsi pertanyaan dan jawapannya di Instastory.

Menjawab pertanyaan tersebut, usahawan berusia 32 tahun itu berkata dia pasti berasa gembira sekiranya Fizo atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar bertemu jodoh baharu.

Akui serba kekurangan, Mawar mendoakan agar bekas suaminya itu bertemu dengan jodoh yang sesuai serta sempurna selain berharap apa yang terjadi antara mereka sebelum ini tidak diungkit semula.

“Untuk Maryam, kak Mawar tak pernah tanya sebab dia belum faham.

Bagi kak Mawar pula, tak marah sebab kalau bapa Maryam nak kahwin… lagi gembira dan cepat-cepat kahwin lagi bagus.

“Kita sokong semoga bapa Maryam bertemu jodoh yang sesuai dan sangat sempurna. Kak Mawar tak sempurna serba kekurangan, kak Mawar sentiasa mendoakan yang terbaik untuk semua.

“Bagi kak Mawar dan bapa Maryam, benda yang lepas tidak perlu dikenang. Masing-masing ada kehidupan sendiri. Tidak perlu menjaja benda yang lepas, biar orang nilai diri kita sendiri,” katanya.

Mawar mendirikan rumah tangga dengan Fizo pada November 2013 dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan bernama Wan Maryam yang kini berusia empat tahun.

Mawar tinggalkan pesanan untuk wanita yang bakal menjadi ibu baharu kepada anaknya.

Ikatan perkahwinan selama enam tahun pasangan itu terlerai apabila Fizo melafazkan talak satu terhadap Mawar pada 10 Julai 2019 di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat, Seksyen 9, Bandar Baru Bangi.

Dalam pada itu, Mawar sempat memberi pesanan kepada mana-mana wanita yang bakal berkahwin dengan Fizo agar tidak membahasakan diri dengan panggilan istimewa antara anak dan ibu dengan Maryam.

“Kepada sesiapa pun bakal ibu baru Maryam, yang pasti jangan panggil mummy atau mama sebab panggilan itu khas buat kak Mawar. Bukan apa dik, biarlah panggilan itu buat anakanda Maryam seorang.

“Sebab Maryam sangat istimewa buat saya. Panggilan pun sangat bermakna buat kita,” ujarnya.

 

Sumber: trendingkini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: