Fri. Dec 3rd, 2021

Selepas Zara Zya dihujani kecam4n, Che Ta pula dilihat mempromosikan produk sama di Instagramnya.

Kapsyen dan produk yang sama tetapi videonya sedikit berbeza. Apapun, ia tetap memaparkan aksi lelaki dan wnaita berpelvkan di atas katil.

Link Video : rozitachewan1

Menijau ke ruangan komen, rata-rata warga maya mengecm tindakan pemilik nama Rozita Che Wan itu mempromosikan produk dewasa sedemkian.

Produk tidak bersalah, namun video iklan tersebut nampak tidak sesuai untuk dipertontonkan di laman sosial secara terbuka.

Ada juga yang bertanya-tanya “berapa agaknya pemilik produk bayar untuk mempromosikan produknya sehingga Che Ta pun terjebak sama”.

Jika diperhatikan, memang produk ini banyak dipromosikan artis dan influencer tempatan.

Selain itu, ada juga yang berkata, sebagai seorang artis yang dilihat ramai mereka sepatutnya berfikir dan menapis terlebih dahulu content yang ingin dikongsikan. Tidak semua golongan sesuai melihat perkara-perkara seperti ini.

Hal ini mencetuskan kerisauan kerana zaman sekarang anak-anak kecil pun ada gajet sendiri. Oleh itu, menjadi tanggungjawab kita semua untuk melindungi anak kecil dari diros4kkan teknologi dengan menapis apa yang tidak sesuai dipertontonlan.

Apapun, kita doakan agar ada kata akhir dari isu ini, janganlah bertelagah dari satu akaun ke akaun yang lain ya?

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

 

Sumber: hotfm

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

By admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *